• Herobanner BG

KONFIRMATION ELLER NONFIRMATION SOM DU DRØMMER OM

Skal, skal ikke? Konfirmationen er for de fleste unge en stor milepæl. Beslutningen om en kirkelig ceremoni eller nonfirmation er første overvejelse, der skal afklares. Den kan vi desværre ikke hjælpe med. Men vi kan til gengæld skabe en fantastisk fest lige i konfirmandens ånd.

Vi dækker op til jeres konfirmation i vores smukt beliggende restaurant på Roskilde Kongres- og Idrætcenters førstesal. Her er der plads til 250 gæster, så der er ingen undskyldning for ikke at invitere alle dem, I har kær. Bliver I færre, indretter vi naturligvis restauranten, så den emmer af hygge og nærhed. Og har de unge brug for deres helt eget backstage ’VIP-område’, så har vi også løsningen på det.

Bordene kan pyntes efter alle kunstens regler, hvad enten I er til farverige pompom’er elle sirlige blomsterdekorationer. Og så får I vores panoramaudsigt over Roskilde med oven i hatten. Den kan tage pusten fra de fleste – og den er ganske gratis!

MAD, SOM I VIL HAVE DET

I køkkenet huserer vores køkkenchef, Martin, og hans team. Deres kærlighed til de danske råvarer er stor, så dem finder I masser af på tallerkenerne. 30-60% af dem er økologiske, og langt de fleste har haft en bæredygtig vej frem til køkkenet.

Martin har øje for detaljerne og leverer altid mad, der både er velsmagende, veltillavet og en fryd for øjet. Inspirationen er nordisk med en fransk åre, og vores tilgang til både klassiske og moderne retter er enkel og smagfuld.

Det betyder ikke, at I kun kan få én type mad hos os. Tværtimod! Er konfirmanden til tarteletter og farverige marengs? Eller buffet med vægt på grønne retter? I bestemmer. I mødes selvfølgelig på forhånd med Martin, så han kan få et indtryk af konfirmandens smag og ønsker. For en konfirmationsdag skal være, lige som konfirmanden ønsker det.

Vores selskabsmenuer Send en forespørgsel

VI HJÆLPER GERNE

I Roskilde Kongres- og Idrætscenter er vores servicegen lige så stort som vores erfaring.

Tjenerstaben ledes af Kristian, der har 25 års erfaring med at skabe mindeværdige oplevelser fra bl.a. AOC, Vinoteket på NIMB og Skovshoved Hotel. Selvom han til dagligt er en del af restaurantens ledelse, så trives han allerbedst ’på gulvet’ - side om side med sit personale. Ham kommer I helt sikkert til at møde – og det kan I godt glæde jer til! For der er god energi i Kristian og hans team, og god energi har det med at smitte.

Vi tør godt love, at vi kan klare det meste. Vi har alt i lyd-, lys- og teknisk udstyr – så har konfirmanden særlige ønsker til underholdning, så kan vi både klare den tekniske afvikling, såvel som booke DJ og live musik. Uanset set-up så løser vi det for jer, så I blot skal læne jer tilbage og nyde dagen til fulde.

Kontakt os Mød vores team

SPØRGSMÅL OG SVAR TIL PRIVATE FESTER

Er det muligt at leje jeres lokaler til en privat fest?

Ja. De fleste private fester og selskaber foregår i vores restaurant og her betaler I udelukkende for bestilling af fx brunchbuffet eller selskabsmenu. I restauranten har vi plads til op til 250 gæster og panoramaudsigt ud over byens tage.  Er I flere og ønsker I at leje en større sal eller lokale, vil der være en ekstra omkostning forbundet med lokaleleje.

Hvad koster det at holde min fest hos jer?

Holder du festen i vores restaurant, betaler du udelukkende for maden. Klassisk bar, cocktailbar, natmad, musik og meget mere, kan naturligvis tilkøbes. Se eksempler på lækre festmenuer og priser her.

Kan I hjælpe med underholdning til min fest?

Roskilde Kongres- og Idrætscenter samarbejder med en række dygtige leverandører og hjælper gerne med at booke underholdning til dit selskab. Kontakt os for at høre nærmere.

Hvordan ser jeres festlokaler ud?

Vi har lokaler med udsigt ud over Roskilde og festsale med plads til både band og dansegulv. Du er velkommen til at komme forbi og se for dig selv.

Kan jeg afspille musik?

Ja

Vi er mange, og jeg får måske brug for en mikrofon.

Det er muligt at tilkøbe mikrofon til alle mødelokaler og sale i Roskilde Kongres- og idrætscenter. Kontakt vores møde-, konference- og eventteam senest 5 dage før ankomst for at bestille.

Se flere spørgsmål og svar