Ledig stilling

KOMMUNIKATIONS- OG MARKETINGSCHEF

Kan du noget konkret og håndværksmæssigt med kommunikation og markedsføring? Og er du mindst ligeså optaget af at eksekvere planer, som du er af at forædle visioner og strategier? Så er du som udgangspunkt godt rustet til jobbet som kommunikations- og marketingchef i Roskilde Kongrescenter.

Vi er et lille team, men har en ganske ambitiøs plan om at blive ved med at tiltrække spændende arrangementer, koncerter, sportsbegivenheder, møder, messer og konferencer. Samtidig skal de borgere, der bruger vore haller til gymnastik, badminton, boldspil o.a., blive ved med at være glade og toptilfredse gæster hos os, og så vil vi gerne støtte op om Roskilde Kommunes ambitiøse strategier om aktiviteter, tilbud og service til borgerne og gæster ude fra. Vores arbejde er i krydsfeltet mellem b2b og b2c og det er derfor vigtigt, at du kan finde balancen heri.

Du skal være både fagligt og praktisk ambitiøs med dine ting. Du skal være med til at sætte retningen og arbejde tæt sammen med vores lille team af engagerede kolleger på tværs af vores organisation. Og så skal du selvfølgelig have helt styr på markedsføringen – Ikke kun den klassiske massekommunikation, men også den segmenterede kommunikation på nye kanaler og de muligheder der ligger heri.

Du skal opbygge dialog med idrætsudøverne, foreningerne, kunderne, kommunen, virksomheder og andre kulturinstitutioner og samtidig hjælpe med at understøtte de initiativer, de sætter i søen for at markedsføre Roskilde. Til gengæld lover vi dig en hverdag med høj grad af intensitet, udfordring og kreativitet.

 

Jobprofil

  • Du skal være med til at udvikle Roskilde Kongrescenters overordnede strategi samt vores kommunikations- og markedsføringsstrategier – og selvfølgelig sørge for at de bliver ført ud i livet.
  • Du skal lede, udvikle og koordinere initiativer sammen med vores lille team af engagerede kolleger.
  • Du skal opdyrke samarbejdet med kunder, foreninger og erhvervsliv.

 

Din faglige profil

  • Du har en relevant kandidatuddannelse inden for kommunikation og markedsføring; cand.comm., cand.merc. eller lign.
  • Du tænker strategisk og arbejder målrettet både på de store linjer og med de konkrete produkter.
  • Du kan dokumentere resultater fra lignende stilling.
  • Du er kreativ i planlægning og implementering af aktiviteter.
  • Du har ideerne og redskaberne til at udvikle og eksekvere kampagner.
  • Du har styr på formidlingskanaler, der matcher budskab og målgruppe.
  • Du har styr på SEO-optimering og Google Analytics.
  • Du kan bruge WordPress og har sans for det funktionelle og det kreative.
  • Du har erfaring med annoncer på sociale medier, hvor du kan opsætte mål og følge dem til dørs.
  • Du har styr retstavningen, tegnsætning og sproglig kvalitet.

 

Din personlige profil

  • Du er kreativ og nysgerrig, og byder gerne ind med gode, nye idéer.
  • Du kan agere i en kompleks og til tider kaotisk hverdag.
  • Du er hjælpsom af natur og springer gerne til hvis der er brug for en hånd.
  • Du har gennemslagskraft, imødekommenhed og indlevelse.
  • Du handler hurtigt, er struktureret og formår at være på forkant med tingene.
  • Du kan begejstre dine kolleger og samarbejdspartnere – og du lader dig begejstre.

Vi arbejder ud fra værdierne: åbenhed, engagement, imødekommenhed og sund fornuft. Og opererer med fire bundlinjer: Den økonomiske, aktiviteter, den sociale og bæredygtighed. Se nærmere om Roskilde Kongrescenters Bundlinjer

 

SØG STILLINGEN HER

Ansøgningsfrist: 13. august.

Praktisk

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Søg jobbet via linket i knappen.
Vigtigt! Vi må desværre ikke modtage ansøgninger på andre måder, end via linket i knappen.

 

Samtaler vil blive afholdt 17. august og 20. august 2020.

Nærmere oplysninger om jobbet: Direktør René la Cour Sell, rs@rkic.dk, tel: 40582200